2023年8月15日星期二

靈感到!

各位同學,靈感到!近日聯儲局官員的一番言論不其然令筆者想起了一些有趣的事,追查之下找到了越來越多資料,實在是欲罷不能啊!昨天一直在搜集資料,對比,排解論點,做畫圖例及註解,好忙!當然好開心啦!今個星期日節目出街希望對大家有點用啦!

大家都知筆者個節目一向都係用成個星期去準備嘅,點解要星期日先出街?因為要睇埋成個星期嘅環球金融市場變化引證論點,再篩選過準備好的內容,有時是全數不要,重新做過的,所以搜集了過百圖例最後只會用上十幅八幅(呢條友成日都係咁架啦!),主題內容定案後,再補充資料圖例加註釋標記等,所以大部份都係星期六錄製嘅,因此都會好忙,因為會來回檢視節目,所以後期剪輯最少十幾個鐘。

Do what you like, like what you do!

Marbo,

2023/8/14  

本集內容: Marbo Talk Patreon (可於Patreon內搜尋Marbo Talk)

主頁連結: https://www.patreon.com/marbotalk