2013年6月28日星期五

三柱萬能俠,出撃!(3)

三柱萬能俠,出撃!(3)

2013/06/27Marbo-Blog︰話說「三柱研究所」派出三位英勇駕駛員閒雲、野鶴、真人,駕駛三架三柱變形戰鬥機「攻」、「守」、「備」趕到「氮蹂帝國」五大魔將突襲現場,只見古市山一帶一片火海,人人爭相走避,坐艇的坐艇,潛水的潛水,災情令人慘不忍睹,卻見蠱毒百克男爵『蹄藻蛻弒』在古市山海拔23900米至19500米處橫行霸道,魚肉鄉民(欲返家鄉之民)。另一邊廂則見寅蠻神王夾高『格野螅叉』在銀行金融區大踩特踩,大部分國家銀行已被踩到由之前十層樓高到得返五層樓高,見者莫不咋舌,大叫P.E.(Peak of Edifice建築物頂端)好低好低呀!

閒雲氣勢磅礡︰「各位,我地變身三柱萬能俠一號啦!Get the Change!唔係,係Getter Change!」其餘二人亦異口同聲叫出變身指令,說時遲那時快,三架三柱戰機應聲合體成為三柱萬能俠一號飛龍在天,只見一個鋼鐵巨人背後伸出一雙烈火般長斗蓬,在一陣狂風中飄揚彷似一雙鐵翼,呼的一聲這就揚長而去,不消一轉眼光景,就到了古市山峰!

野鶴咬牙切齒︰「閒雲,用三柱雷電轟天炮一野爆埋去啦!」閒雲言聽計從,只見鋼鐵巨人兩手一伸不知在空中還是袖中閃出了兩把沙漠之鷹死光槍,他這看是一招卻實分為二,左右同時開弓,可說是兵分兩路,一槍如雷電轟頂劈在古市山海拔19500米處,由於十分準繩幾乎一下炒底,巨響一聲當下爆炸截了蠱毒百克男爵『蹄藻蛻弒』的退路!百克男爵不敵即時敗走,不忘出言不順說隨時捲土重來報一箭之仇!另一槍則打在金融區主幹建設路銀行街5.16座標之上,又是一記電光火石釜底抽薪,只見「寅蠻神王」中央大聲一呼,個心都定埋!

真人心情沉重︰「閒雲,你睇啲國家銀行被佢踩到十層樓高得返五層咋!真係歷史新低咁滯喎!」

閒雲悲天憫人︰「係呀,真係可憐!你睇啲之前湧入銀行估有得執嘅跌到一仆一碌,個個損手流血未止……希望我地出呢野幫佢地趕走左隻怪獸,佢地可以慢慢上返尼啦!」

野鶴正氣凜然︰「會嘅!始終係有實力嘅,第二日市況回復正常,啲人忘記左今日嘅傷痛,又會更上一層樓嘅。」

裁慕治鶔所長︰「三位,做得好!不過,寅蠻神王只係匿埋左,隨時可以反擊架!另外三隻亦唔係善男信女,一日未徹底消滅一日都有危機!」

閒雲︰「所長,知道!」

野鶴︰「嘿!啲怪獸一日有氮蹂帝國係背後撐腰,一日都有可能死灰復燃!我地都見慣哂!」

真人︰「唔止呢幾隻,佢地下次隨時都唔知會出啲咩架!總之見佢一鑊食佢一鑊,次次都炒佢底!」

裁慕治鶔所長語重心長︰「唔,大家唔好被一時小勝沖昏頭腦,雖然暫時我地略勝一籌,但係始終佢地咁蠱惑,個底唔係咁容易一時間被人睇倒嘅,是真是假只有拭目以待,保持清醒!再者,呢個亦可能只係對方詐敗誘敵之計!兵不厭詐啊!」

閒雲、野鶴、真人異口同聲︰「明白!」

裁慕治鶔所長心思慎密︰「啊,而家都算告一段落,閒雲你剛才一柱攻擊已用左1/3能量,剩下來果2/3要平均留返比二號、三號三柱萬能俠。萬一氮蹂帝國捲土重來,我地都可以再出擊!」

野鶴︰「所長,我地明白能量始終有限,如果佢地再尼搗亂,我地都唔會輕舉妄動,總之佢地再來打唔低過古市山海拔19500米以下夠多夠深,都有可能只係誘敵之計,出少少力想我地係唔係都出野浪費能量!」

真人︰「唔,到時佢地先一野出齊,我地就無還擊之力喇!」

閒雲︰「上一次『鐵閘萬能俠』就係咁差啲奶野!好彩我地仲有兩柱能量係手,一野兜佢底,咁低炒到條『收鑼男爵』成個彈起,圍魏救趙,先救返佢咋!」

野鶴︰「其實,第二柱都係由我三柱萬能俠二號係咁低炒底,一野金剛巨鑽車過去,啲怪獸通常都會成隻彈起嘅,趁佢一彈我地迷有機會走得甩囉!動力與反動力,自然物理現象嘛!咁回返氣又有能量再攻擊佢喇!佢地來幾多次死幾多次!」

美子小姐嬌滴滴笑說︰「哈哈,野鶴你真係丫,好似係度教書咁,真係搞笑呀你!嘻!」

三柱萬能俠眾人就是這樣有說有笑踏上歸途,美麗夕陽之下又是今次故事告一段落嘅時候。不過,一日氮蹂帝國仍然存在,地球和平一日都係受威脅嘅!努力呀,三柱萬能俠!努力呀,閒雲、野鶴、真人!地球和平靠哂你地喇!各位後會有期!

本故事純屬虛構,如有雷同實屬搞笑!大家千奇唔好對號入座,諗多左喎!各集人物動作及內容,經專人長期嚴格訓練,有一定危險性,讀者觀眾切勿模仿,免生意外,本文作者及有關單位對此概不負責。本文插圖,筆者塗鴉。
免責聲明︰本文乃作者個人心得,未經嚴謹學術及大量數據驗證,只可作參考,亦不可視作任何投資方法或建議,當中亦可能出現計算上的誤差,極端例子及立論的粗疏而有所偏差,請以獨立思考判斷之,本部落絕對反對高風險投機及短線投資,例如是窩輪,期指,期權,槓桿,短線買賣等等,本人之看法絕不適用!所有內容亦只是推測,只供參考,不可盡信!  本網站包含的內容和信息乃根據公開資料分析和演釋,該公開資料,乃從相信屬可靠之來源搜集,這些分析和信息並未經獨立核實和本人並不保證他們的準確性、完整性、實時性或者正確性。在本網站的行情價格、圖、評論和購買或者出售評分應該謹慎作為僅參考使用,本人不應被視為游說任何訂戶或訪客執行任何交易,您須為所有跟隨在本網站的評論和購買或出售評分執行的交易負責。本人之文章純熟個人意見並沒有邀請或遊說任何人作出任何投資或買賣決定,對任何資料提供及網站的信息和內容如有更改恕不另行通知。本人有權但無此義務,改善或更正在本網站的任何部分之錯誤或疏失。用戶在沒有本人明確的書面同意情況下,不得以任何方式複製、傳播、出售、出版、廣播、公佈、傳遞資訊內容或者利用在本網站的信息和內容作商業用途。投資股票和其它有價證券附帶風險,本人鼓勵您使用有效的風險管理和教育工具,但本人不能並不會保證任何在本網站現在或未來的購買或出售評論和訊息會否帶來贏利。過往之表現不一定反映未來之表現,本人不可能作出該保證及用戶不應該作出該假設。本人也許連結訂戶或訪客至其有興趣的網站,但本人只提供此服務給訂戶或訪客並不為此安排負責。本人對於任何包含於、經由、連結、下載或從任何與本網站有關服務所獲得之資訊、內容或廣告,不聲明或保證其內容之正確性或可靠性。對於您透過本網站上之廣告、資訊或要約而展示、購買或取得之任何產品、資訊資料,本人亦不負品質保證之責任。本文的中英原文如有任何岐異,一切以中文原文為準。 
Marbo,三柱投資法,投資理財,歐債危機,牛市熊市,美債危機鬧劇,歐美經濟對中國影響,廿一世紀三國時代,歐債危機,供求曲線之投資應用,成交量的啟示,美國財技OT,QE3,笑說樓價,QE4,財政懸崖,限漲令,樓價.